Ovesná fermentovaná kaše

Fermentovaná kaše

Úžasnou snídani pro nás nachystala Verunka z instagramového profilu 🍓Jídlem ke zdraví 🍓

Nejlepší, co si můžeme při náročném dni udělat je pořádná snídaně, která nás postaví na nohy a dodá tu správnou energii 👌 Vůbec se toho názvu nelekejte! Naopak, díky tomuto procesu je snídaně lépe stravitelná a zároveň ty nejcennější živiny z ovesných vloček zůstávají zachovány 😊 Navíc kaše přes noc zesládne, takže je ráno daleko lepší 😍 Na ozdobu jsem použila lyofilizované ovoce. Už jste si zkoušeli udělat ovesnou kaši, kterou jste nechali odležet přes noc? Mám pro Vás vynikající tip.

 

Budeme potřebovat: 

50 g ovesných vloček, 10 g chia semínek, 1 lžička čekankového sirupu (nebo jiného sladidla), 1 lžička oříškového másla, 40 g ricotty, 1 špetka soli, 10 g snídaňové směsi, voda.

Postup:
V misce si smícháme vločky s chia semínky, se snídaňovou směsí, přidáme kapku čekankového sirupu dle chuti, ricottu a oříškové máslo a přihodíme špetku soli. Směs zalijeme vodou tak, aby byla celá ponořená. Na noc necháme fermentovat nejlépe při pokojové teplotě. Ráno jen přidáme pořádnou dávku lyofilizovaného ovoce. 😊
NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci: 390 kcal
Bílkoviny 15 g
Sacharidy 47 g z toho cukry 4 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!😊

Napsat komentář